O czasie dostawy
Q&A
Pytanie: Kiedy mogę otrzymać towar?Odpowiedź: W każdym kraju różne godziny przyjazdu, prosimy, skontaktuj się z powyższej tabeli, w niektórych odległych obszarach dostawa zajmuje dużo czasu, proszę cierpliwie czekać.Jeśli masz jakieś pytania, proszę, skontaktuj się z nami, dziękuję.Pytanie: Dlaczego nie mogę znaleźć informacje o śledzeniu w Internecie?Temat: powiadomimy cię pierwszy raz po porodzie i wyślemy ci numer śledzenia i wnioski.Proszę, zrozumcie, że po wyjeździe z Chin gospodarcza informacje i informacje o śledzeniu przesyłki w Internecie zwykle jest bardzo powolna, ale to nie wpływa na normalną transport, proszę, zrozumcie to.Pytanie: Co zrobić, jeśli nie otrzymam towar?Odpowiedź: Zwykle paczki lądują w lokalnym kraju i zostaną umieszczone w lokalnym urzędzie pocztowym w ciągu 14 dni. Jeśli nie otrzymałeś przesyłki w ciągu okresu przewidzianego logistycznymi zobowiązań, należy skontaktować się z lokalnym urzędzie pocztowym, aby sprawdzić paczkę, lub skontaktuj się z nami. ponieważ międzynarodowa wysyłka może być opóźniona z powodu celnych, pogodowych i innych przyczyn.Proszę uzbroić się w cierpliwość i skontaktuj się z nami, sprawdzimy i powiemy ci najbardziej zadowalające wyniki.Pytanie: Jaka jest jakość?Odpowiedź: Tak, produkujemy tylko najlepsze produkty wysokiej jakości.Proszę pamiętać o naszej marce ZLIMSN.Staramy się zapewnić państwu miłe wrażenia z zakupów.Pytanie: Co mam zrobić, jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z moją paczką?Temat: Nie martw się, proszę, skontaktuj się z nami, zaproponujemy ci dobre rozwiązanie, aby byli państwo zadowoleni w 100%.O usługach potrzeb klienta-to nasza zasada obsługi, być twoim przyjacielem-nasze najlepsze chęci, jeśli masz jakieś pytania, proszę nie otwierać żadnych sporów lub nie należy wystawiać negatywny komentarz, skontaktuj się z nami, zapewniamy, że nawet jeśli stracimy wszystko, nie możemy pozwolić, aby miał jakiekolwiek straty w sklepie.Dziękuję!